Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

... óvatosan! A cica harap ...

Friss topikok

  • hullámpara: pusztába kiáltott sóhajtás vagyok. keresi, hol a meleg. nem találja. vigyázzon magára, és ügyes le... (2014.04.23. 20:55) Álmatlanság
  • buy gypsy 05 clothes: buy gypsy 05 clothes (2010.12.16. 23:38) Szavazás lezáratott
  • fiona paxton: fiona paxton (2010.12.16. 21:35) Éjszakai cerebrozombi rovat
  • Assetisursike: Responding to an buy cheap tramadol audience ridiculous at a borough amphitheatre at his president... (2009.09.16. 21:26) Isten nem ver Shift-tel
  • Kitty: nekem Nico-nak hívják a macskámat (2009.06.17. 08:12) Beszélgetés

Címkék

Most linkelek egyet

2008.07.15. 12:11 Cicca

http://www.arcamax.com/newspics/5/565/56517.gif

Na így kellett volna maradnom ma. Ma is. Pocsék idő. Pocsék hangulat. Pocsék nap. 

Álmos vagyok, fáj a hasam, kínoz a saját szenvelgésem. 

Orwellt olvasok. Tulajdonképpen boldoggá tesz, hogy nem vagyok A lelkész lánya. Zötyögés, kalapálás, zakatolás. A világ megkerülése esőben. És közben a lelkész lánya fel-alá kerekezik a községben, és tiltja a természetimádatot önmagának. Anyám szerint a világ legunalmasabb könyve. Szerintem egy olyan világ kapuit nyitja meg, amiben szerencsére sosem kényszerülök élni. Már ennek a tudata örömmel tölt el. Ma befejezem ezt a könyvet. És innentől akármi lesz, heti egyet el fogok olvasni, mert ezt a szellemi sivárságot, ami az elmúlt fél évemet jellemezte, amikor csak a tananyagot sikerült (úgy-ahogy) magamévá tenni, még egyszer nem viselek el. Tudom, mindig ezt ígértem, hogy olvasni fogok, meg színházba járni, meg stb, de sosem tartottam be, most talán sikerül. Bár nemsokára dolgozni kezdek. Kis nyári "jellemfejlesztő" elfoglaltság. 

Azért még mindig irigylem Garfieldot. Ő hozott jó döntést. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://comfex.blog.hu/api/trackback/id/tr426060418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása